Conne,Vickan,Amanda Och Julle

Hejsan Svejsan, jag ville bara berätta om min underbara dag i lördags och i söndags först så var jag med amanda och då var vi i stan och bowla och det var jätte jätte kul! sen så åt vi fläsk och löksås min favvo mat hehe <3
aa och sen kom conne vickan julle och ville vara med oss det är klart vi säger jaaa, så vi gjorde sockerchokladkaka hehe och så sovde jag och amanda över och på förmiddagen ((SÖNDAG)) så var vi på 00-ornas match dem mötte Brämhult och vann med 3-0 jätte bra, sen på kvällen spelade vi match och vann med 9-0 sååå vi har vunnit serien JIPPIE <3<3

// Bella

Mamma har varit i Rom så jag fick en jätte fin tröja när jag kom vaknade,,, <3
Tack Mamma <3 ByeByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0